از عاشقانه های شب

به نام خدا 

باز شب شد، ماه من چون ماهِ شب پر ناز شو

قصه شو، افسانه شو، باز از خدا آغاز شو 

در شب دیوانه ام دیوانه را مستانه کن

چونکه دنیا شب شده، یا شب شو یا شب ساز شو 

ای شب چشمت نگاه و چشم شب هایت نگاه

در میان این همه شب، یک شبِ پر راز شو  

باز شب شد ماهِ من بر خواب رویایم بتاب

عشق را بیچاره کن، مهتاب را دمساز شو  

نوگل تنهای من در روزهای انتظار

در میان بستر بی جان این شب باز شو  

آسمان امشب اینجا تا ابد تقدیر ماست

پر بزن، پروانه شو، پر باز کن، پرواز شو 

نازنین نازِ من، نازک دلِ نازک ادا  

باز هم بهر دل دیوانه ات طناز شو 

 

پ ن: از سروده های همسرم

فزت و رب الکعبه

  

   گرچه سخندان به سخن غالب است 

گوش بده بر سخنم جالب است 

اذن دخول تو به باغ بهشت 

حب علی بن ابی طالب (ع) است.

بخاطر ندا

به نام خدا

امشب چیزی شنیدم که کلا روانم را آشفته کرد. کتک زدن زن، در یک خانواده ی مسلمان، در قرن 21!  

مگر ما پیروان محمد (ص) نیستیم که فرموده است: بهترین شما بهترین شما با خانواده است و من بهترین شما با خانواده هستم. جز کریمان زنان را تکریم نکنند و جز انسان‏های پست زنان را تحقیر ننمایند. و نیز هر کس همسری گزید، وی را تکریم کند. 

پس چرا...