پاسخ به شاهین نجفی

به نام خدا 

 

در پی اهانت شاهین نجفی ملعون به ساحت مقدس امام علی النقی (علیه السلام) قسمتی از متن گهربار صحیفه ی سجادیه در ادامه آمده است:

خداوندا

ظالمی که با مکر خویش چه بسیار بر من ظلم نمود و حسودی که به خاطر من چه بسیار غصه دار شد و غضبش همچون استخوانی در گلویش ماند و با زبانش مرا اذیت کرد و عیوب خودش را به من نسبت داد و باعث خشمش شدم و آبرویم را هدف تیرهای خود قرار داد و به وسیله ی مکر و نیرنگش بر من خشم گرفت و با فریب دادن قصد آزار مرا داشت...

اما من تو را خواندم و از تو یاری خواستم چرا که تو به سرعت جوابم را می دهی و می دانستم که هر که در سایه ی رحمت تو قرار گیرد، شکست نمی خورد.پس تو به وسیله ی قدرتت مر از دشمن محافظت کردی. گمان های خوب را چقدر زیاد برایم محقق نمودی و کمبودها را جبران کردی و افتاده ای را بلند نمودی و زندگی درمانده ای را تغییر دادی.

(دعای چهل و نهم صحیفه ی سجادیه)

پ. ن: خدایا شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار دادی. 

 

دنبالک: ناگفته های تکان دهنده ای از شاهین نجفی